Aw Naw Song Lyrics & Translation

-
  • TextText file is a kind of computer file that is structured as a sequence of lines of electronic text.
  • WordUse for Microsoft Office Word or Open Office
  • PDFUse for Abobe Acrobat

Aw Naw - Chris Young Lyrics


Yeah, I think I'm gonna leave
I just had that one drink
And we've all gotta be up earlyBoys, we oughta shut'er down
Just take it to the house
'Fore anybody starts getting crazyI started walking across the floor
Before I got to the doorAw Naw, Somebody just bought a
Shot of that Patron
Hang on, I just might have to stay hey
Aw Naw, Look at the time y'all
What happend to coats on
Long gone
I should be half way home but, Aw Naw
Yeah
Girl I saw you come in
With all of your girlfriends
Just cutting up and shooting Bacardi
Yeah
I got my boys with me
We're just blowin off steam
Not looking to pick up anybodyI was gonna walk on by
You turned around and we locked eyesAw Naw, Do you hear that song
The one that just came on
C'mon DJ what you tryin' to do
Aw Naw, It'll be so wrong
If we didn't dance one
Show off, Those jeans you painted on
Aw Naw, Aw Naw
No I didn't mean to be here this long
And I tried to leave so it ain't my fault
No I didn't mean to be holding you
But tell me what was I suppose to doAw Naw, Somebody just bought a
Shot of that Patron
Hang on, We've been here all night long
Aw Naw
It'll be so wrong
If we didn't dance one more song
Show off, Those jeans you painted on
Aw Naw, Yeah Aw Naw
Those jeans you painted on
Aw Naw
Song Discussions is protected by U.S. Patent 9401941. Other patents pending.

Aw Naw lyrics !!!